ΑΡΗΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ Σικυώνος 2 Κιάτο

ττττ

ττττ
Εφαρμογές Διαχείρισης Δικτύου - «γαλάριζα»

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Προτίμηση στα εγχώρια προϊόντα δείχνουν οι Έλληνες

Την επισήμανση ότι οι καταναλωτές άρχισαν να στρέφονται περισσότερο προς τα ελληνικά προϊόντα, με σκοπό να ενισχύσουν την ελληνική βιομηχανική και αγροτική παραγωγή, κάνει έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο του Βιομηχανικού Επιμελητηρίου (ΕΒΕΑ) «Ελληνικό Προϊόν - Δύναμη Ανάπτυξης και Εξωστρέφειας της Ελληνικής Οικονομίας».
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Γεώργιος Μπαλτάς, καθηγητής του τμήματος μάρκετινγκ και επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών οκτώ στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι στηρίζουν με την αγορά ελληνικών προϊόντων την εγχώρια οικονομία και συμβάλουν στην αντιμετώπιση της ανεργίας. Στην ίδια έρευνα τονίζεται ότι ένας στους δύο θεωρεί πως τα ελληνικά προϊόντα είναι υψηλής ποιότητας.

Βάσει της έρευνας, οι 9 στους 10 (ποσοστό 93%) δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα και στο μέλλον, οι 8 στους 10 (79,20%) δηλώνουν ότι θα αυξήσουν ακόμη περισσότερο την προτίμησή τους στην ελληνική παραγωγή στο μέλλον, ενώ επίσης οι 8 στους 10 πιστεύουν ότι όταν αγοράζουν ελληνικά προϊόντα ενισχύουν την οικονομία και την απασχόληση.

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος τόνισε την ανάγκη να διαμορφωθεί ένα συγκεκριμένο πλαίσιο προδιαγραφών βάση των οποίων ένα προϊόν μπορεί να χαρακτηριστεί και να προβάλλεται ως ελληνικό σε αυτή τη κρίσιμη περίοδο. Ο ίδιος υπογράμμισε ακόμα την ανοδική πορεία που έχουν καταγράψει οι εξαγωγές, οι οποίες σύμφωνα με τη Eurostat αυξήθηκαν κατά 13% και έφτασαν σε αξία τα 20,9 δισεκατομμύρια ευρώ, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του εμπορικού ελλείμματος κατά 5,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Παράλληλα ανέφερε ότι σύμφωνα με την έκθεση Euro Plus Monitor, το τέταρτο τρίμηνο του 2012 οι εξαγωγές της Ελλάδας προς χώρες εκτός Ευρωζώνης αυξήθηκαν κατά 30,4%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011.