ΑΡΗΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ Σικυώνος 2 Κιάτο

ττττ

ττττ
Εφαρμογές Διαχείρισης Δικτύου - «γαλάριζα»

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Βλάσης Τσιόγκας:Διευκρινίσεις προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

«Παίρνω την αφορμή για να γράψω αυτό από τα ¨κενά¨ η τα ερωτήματα που δημιουργήθηκαν από την συνέντευξη που έδωσα στην εφημερίδα «Πολιτεία Σικυωνίων». Δέχτηκα διάφορα τηλεφωνήματα, ακόμα και σε ¨τετ α τετ¨ συζητήσεις για το τι ακριβώς εννοώ σε ορισμένες τοποθετήσεις που έκανα,

1) Όταν έγραψα η Ε.Α.Σ Κιάτου γίνεται Α.Ε και δεν έχουμε θέση εκεί μιλούσα σαν αγροτικός σύλλογος όχι σαν φυσικά πρόσωπα ούτε κάλεσα κανέναν να μην συμμετέχει στην Ε.Α.Σ ίσα ίσα που για εμένα πρέπει να συμμετέχει όλος ο αγροτικός κόσμος για να μην γίνει μαγαζάκι κανενός που θα το θελήσει. 
2) Θα ήθελα να ενημερώσω ότι έως τώρα με την Ε.Α.Σ Κιάτου έχουμε άψογη συνεργασία και ο Κος Παπαβασιλείου σαν πρόεδρος της Ε.Α.Σ μας στάθηκε δίπλα μας όσο περισσότερο μπορούσε και ανέλαβε όλα τα έξοδα που είχαμε στις κινητοποιήσεις (λεωφορεία-πανό-ντουντούκες-μηνύματά-αφίσες)

3) Για τους φίλους μου τους προέδρους των τοπικών συνεταιρισμών που με την έκφραση μου ότι έχουν γίνει -συνεταιρισμοί σφραγίδα και πολιτικά κλαμπ - σίγουρα δεν πιστεύω ότι λειτουργούν όλοι έτσι, υπάρχουν ενεργοί και δραστήριοι συνεταιρισμοί αλλά πόσοι είναι αυτοί?

Μήπως εξαφανίζονται στα μάτια του αγροτικού κόσμου από την αδράνεια των περισσοτέρων?
Αν δεν συμφωνείτε με την άποψη μου μην διαφωνείτε απλώς αλλά δείξτε μου ότι κάνω λάθος.

4) Ορισμένοι μου είπαν ότι ήμουν καυστικός στην θέση που είχα για τον εμπορικό σύλλογο , θα διαφωνήσω ,με τον πρόεδρο του( Κο Παγώνη) ήμουν καυστικός και τον Κο Παπαναγιώτου για την ανακοίνωση που έβγαλε ο σύλλογος και για την θέση που κράτησε ο δεύτερος λέγοντας (στην κοινή συνάντηση που είχαμε με όλους τους φορείς) οτι τα αιτήματα των αγροτών είναι και οι θέσεις της κυβέρνησης.!!!

Δεν μπορώ να πω τίποτα για τον Κο Χριστοδούλου που ήταν μαζί μας και έφαγε και ξύλο από τα ματ, οπότε δεν στρέφεται κατά όλου του εμπορικού συλλόγου η του εμπορικού κόσμου που ήρθε μαζί μας και έκλεισε τα μαγαζιά του για να έρθει στην συγκέντρωση μας.

5) Αν έχω πράξει σωστά η όχι σε όλο το διάστημα αυτό θα το κρίνουν οι συνάδελφοι μου σε έναν μήνα περίπου που έχουμε εκλογές…

Τέλος να τονίσω ότι ο αγροτικός σύλλογος δεν σταμάτησε τις δράσεις του και εντός των ημερών θα υπάρξει ενημέρωση για το πως θα κινηθεί»

Υ.Σ. Ελπίζω σε κάποια άλλη συνέντευξη να τα αναλύσω καλύτερα …

ΤΣΙΟΓΚΑΣ ΒΛΑΣΗΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΙΚΙΩΝΙΩΝ».